Konkurs!

  Witajcie. Wiem, obiecałam Wam post o mojej pasji, ale myslę, że to Was bardziej zaintersuje. Mowa tu o konkursie! Również sie cieszę, że mam okazję organizować coś takiego. Nie jest to może najlepszy konkurs, ale wiem, że nagrody sa warte brania udziału. 


Teraz coś o konkursie 

Konkurs będzie dotyczył czynności dość popularnej wśród młodzieży, chodzi o zrobienie sobie typowego 'selfie'. Dość proste zadanie, więc nie ma na co czekać i wysyłać zdjęcia! Każdy ma szanse, a kto wygra już zależy od organizatorów i od waszej oryginalności. 

Pewnie teraz pomyslicie, że chodzi tu o jakość zdjęcia. Nie, wcale tak nie jest, chodzi o pomysłowość, o urodę tez nie.

Nagrodą są perfumy Nike, oraz deo-spray (również Nike) 

Zdjęcia proszę przysyłać na adres joolkeens@gmail.com, o informacje możecie pytac również na blogu jednej z organizatorek-Joli. Termin nadsyłania zdjęć mija 20.08.2014, a ogłoszenie wyników nastąpi 28.08.2014. Myślę, że macie sużo czasu! :) 

Jedyny chyba minus tego konkursu to przedział wiekowy, udział może brać każda osoba POWYŻEJ 13 ROKU ŻYCIA. 

Chyba to na tyle z tych ważniejszych informacji. Przejde teraz do przedstawienia blogów oraganizatorek, jest ich cztery.  

Jola - pomysłodawczyni, to dzięki niej są do wygrania te świetne nagrody. :

Mamy nadzieję, że zgłosi się jak najwięcej osób, będzie to dla nas jak i dla Was większa zabawa.

Od 20 sierpnia, będziecie głosować na zdjęcia na FunPage'u, podawajcie linki do swoich zdjęć znajomym, aby mieć większe szanse. Osoba z największą ilością lajków wygrywa., my równiez oceniamy, ale od Was zależy, kto dostanie nagrodę. 

By w pełni uczestniczyć w konkursie należy zaobserwować każdy z wyżej wymienionych blogów. W komentarzach napiszcie pod jaką nazwa obserwujecie. :)

Życzę Wam wszyskim powodzenia i czekamy na pierwsze zgłoszenia. 

18 komentarzy:

  1. na pewno wezmę udział już mam nawet pomysł :3

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie się zgłoszę, muszę tylko wybrać jakieś jedno ładne zdjęcie :D

    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomysł, ale chyba nie wezmę udziału, bo nie chcę tej nagrody :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na konkurs! :)
    Napewno wezmę udział. Zrobię masę selfie za granicą, a akurat w tym terminie będę! :D

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny konkurs :33
    życzę wszystkim powodzenia :P
    obserwuje i liczę na to samo :D
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy konkurs :)
    Może nawet wezmę udział :)
    Obserwujemy?
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest podróba. Wiecie, że takie coś można zgłosić na policję? Macie czas do jutra, żeby to usunąć inaczej poniesiecie konsekwencje. JEST TO PODRÓBKA PERFUM. Nike ma inny znaczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.google.pl/search?q=perfumy+nike&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=KI_WU6RgxsfsBtb7gKgJ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643 Jesteś tego pewny? :)

      Usuń
  8. Świetny konkurs dziewczyny, ja jednak będę głosować, bo udziało ni biorę :(
    Przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało, nie martw się ;)
      Jeszcze będą jakieś konkursy.

      Usuń
  9. Fajny konkurs, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę wszystkim powodzenia :)
    http://ewa-kusio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. haha świetny pomysł na konkurs! :) ja jednak z moją twarzą wolę się tu nie produkować :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkim życze powodzenia :) Fajny pomysł na konkurs :*

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny, interesujący blog! w wolnym czasie zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :)
    może wspólna obserwacja? daj znać u mnie na blogu :)

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń