Na dobry początek coś o blogu i o mnie

      Na poczatku się przedstawię. Jestem Victoria. Chodzę do gimnazjum i poza marzeniami, pasjami i wielkimi ambicjami chyba niczym sie szczególnie nie wyrózniam. ;) Nie przejmuję się opinią innych na mój temat, robię to co kocham, a innym nic do tego. NIKT ZA MNIE NIE UMRZE I ŻYCIA NIE PRZEŻYJE! I tego sie trzymam. 
  Bloga załozyłam, aby zapełaniać mój wolny czas i dzielić się z Wami moją pasją i wszystkim co mi przyjdzie na myśl. Mam masę oryginalnych pomysłów, które chciałabym, aby ktoś ujrzał. ;)  Co do kategorii bloga to jest ona nieokreślona, poniewaz moim zdaniem nie ma sensu pisać na okrągło tego samego, bo prędzej czy później i tak sie znudzi. Wiadomo, no jestem dziewczyną i posty o modzie moga się powtarzać, ale to nie blog o tym, więc to w odstępach czasowych. Będzie tu również cos w stylu porad,  będę umieszczać tu zdjęcia moich kolekcji (ubrań, butów itp. ;D ), również fotografować zwiedzone miejsca, opisywać mój dzień i sie z wami dzielić róznymi atrakcjami ;) 
WIĘCEJ ZDRADZAĆ NIE BĘDĘ

  Co do wpisów to tak: dodawać postaram się jak najczęściej, ale ja się jeszcze uczę więc, nie zawsze będę miała czas żeby usiąść tutaj na spokojnie i dodać ciekawy post. Ale wydaje mi się że tak 2-3 posty tygodniowo to nie jest, aż tak źle co? :) 

  Uprzedzę, że wszystkie komentarze będą przeze mnie czytane. 

  A teraz coś co na pewno Wam się spodoba, a chodzi o... KONKURSY... będą prawdopodobnie, to zależy od Waszej aktywności ;) Tak, tak nagrody będą i nie wcale takie kiepskie jak myslicie (przynajmniej dla mnie ) :) Ale nie o tym teraz... to w najbliższym czasie wytłumaczę ;)

  Mam nadzieję, ze choć trochę Was tym zaciekawiłam i jakoś będziemy razem wspólpracować. Na tym chyba zakończę mój pierwszy post.Reszta będzie niespodzianką. Licze na Was!Sporo sie rozpisałam jak na pierwszy raz :)

  Ps. Każdy komentarz to dla mnie wielka motywacja do dalszej pracy. Dlatego mam nadzieje, ze dobrze się spiszecie. Będzie ciekawie :D



Dziękuję tym co przeczytali całość! :) 

29 komentarzy:

  1. Powodzenia w dalszym pisaniu :) Ja założyłam swojego bloga wczoraj.
    http://olla-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://veronicatui.blogspot.com Fajnie się zapowiada :) http://veronicatui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada :3
    Co ja Ci mogę tu napisać...powodzenia w dalszym pisaniu :)
    Śliczne masz włosy *_*
    http://patrycjuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog xx
    obserwuje, liczę na rewanż :))
    http://mysecretjournalss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post :)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie nie mg się doczekać przygody z tb :) http://nienormalna-normalnie.blog.pl/ powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło cie witać w blog sferze! Życzę ci powodzenia i wytrwałości :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no super wstęp...powodzenia
    będę tutaj często zaglądać ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. poczatki sa trudne, jak ma sie jeszcze malo obserwatorow itd :( i czytelnikow

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na razie początek dobry, powodzenia (:

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę wytrwałości.
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner FakeTattoos.
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się całkiem fajnie,. Początki zawsze są trudne więc dodam się do obserwujących. Czekam na kolejne posty.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z niecierpliwością czekam na więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Początki bywają ciężkie, wytrwałości ! ( : Zapraszam do mnie:

    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Najgorsze są początki, ale później już z górki. Życzę wielu blogowych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że zapomniałam hasła do swojego konta bo uznasz pewnie, że takie anonimowe to nie ważne i nie wart czytać :( Ale co do posta, to bardzo sie cieszę że postanowiłas wstąpic do naszej blogosfery! <3 Super piszesz, masz taki lekki język i łatwo i z przyjemnoscia sie czyta. Zaobserwuję Cię jak tylko hasło sobie przypomne, póki co rób to co kochasz a ja czytać i komentować będę na pewno! mam nadzieje, ze szybko się nie poddasz i zostaniesz z nami jak najdluzej. Ale się rozpisałam haha :D Ale no cóż to wymagało troche mojego zdanie bo blog zapowiada sie świetnie ;****

    OdpowiedzUsuń
  17. jak na swój pierwszy pos to komentarzy mało nie masz :) Powodzenia kochana! Od razu lepiej Cie poznałam i juz wiem na co Cie stac i czego można się po Tobie spodziewać! 3maj sie :) (To znowu ja Julia )

    OdpowiedzUsuń
  18. Kołysankę dla nieznajomej zespołu perfect :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia Ci życzę, również ja śpiewałam ale na rynku w moim mieście :) nie jest łatwa.

      Usuń
  19. Tylko tym razem się nie poddawaj! :) Powodzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny początek, czekam na następny post ;) Zapraszam szafirooka.blogspot.com mam nadzieję, że Ci się spodoba, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Już mi się podoba ;) będę czytać i czekam na kolejne posty.
    Załóż kanał na YT i nagrywaj filmiko
    Bd jeszcze fajniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmiki nagrywać będę raczej, ale najpierw postaram sie skupić na pisaniu :)

      Usuń
  22. Widzę, że też zaczynasz :) Zapraszam do mnie http://zaklinaczka-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również chciałam załozyc bloga, ale za bardzo boje sie krytyki i chyba nie dałabym rady. Kazdy jest tu taki zapatrzony w siebie, ale widzę, że z Ciebie to niezła dzieczyna, inna niż wszystkie i to w Tobie podziwiam :)
    Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  24. teraz coraz więcej osób postanawia założyć bloga, ale widze, że ty się do tego nadajesz i mam nadzieje że nas nie opuścisz szybko ;c <2

    OdpowiedzUsuń
  25. Wchodzę codziennie :) napisz kolejny tag :) Alb0 ulubieńcy miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń