Mother's Day

     Cześć kochani! :) Wczoraj napisałam pierwszy post na blogu i ku mojemu zaskoczeniu jak na pierwszy raz byliscie dość aktywni, co mnie bardzo ucieszyło. Mam nadzieje, że to nie tylko wczoraj, oby zawsze tak było :)Każdy Wasz komentarz jest to dla mnie motywacja do dalszej pracy.
   Nie poszłam dzis do szkoły, a to z tego powodu, że wiekszość osób z mojego gimnazjum wyjechało na tydzień do Londynu, mnie jakoś szczególnie tam nie ciągnie. Oczywiście fajnie byłoby pojechać ze znajomymi za granice tylko wtedy nie byłoby mozliwości wyjechac gdzieś dalej na wakacje...niestety... Dobra, to przejdźmy do głównego tematu tej notki, nie będę Was zanudzać, bo nie o to tu chodzi. 
  Pewnie jak wiecie dzis jest 26 maj...a co to za dzień? No rzecz jasna, że Dzień Matki. Muszę powiedzieć, że moja mama na to swoje święto cały rok czekać nie musi. Zawsze traktuje ją wyjątkowo i chyba to sie liczy najbardziej. TO JEST PRAWDZIWA MIŁOŚĆ! Wydaje mi się, ze jest ona szczęśliwa z tego powodu, mamy ze sobą silną więź! :) 

   Na to szczególne święto postanowiłam mamie kupić perfumy, oczywiście nie sama, bo złozyłam się na to z siostrą, gdyz ona pomysłu na prezent nie miała. Myślę, że sie ucieszy. 




    Kolejną rzeczą którą kupiłam jest książka kucharska, a że moja mama wręcz uwielbia przygotowywac różne potrawy to wiem, że będzie to trafiony prezent.


     Wstawiłabym więcej zdjęć, ale piszę aktualnie z telefonu... Myślę, że mi to wybaczycie, a to juz sie nie powtórzy :) W najbliższym czasie postaram się do Was wpaść z inspiracjami lub planami na tegoroczne wakcje.

              ♥ A wy jakie kupiliście prezenty?
        Wasza mama powinna być zadowolona?



Pozdrawiam Was i do zobaczenia w kolejnym poście! 

20 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz, jestem z ciebie dumna, a z tych prezentów na 1000000% mama będzie zadowolnona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wlasnie pojechali sobie do Londynu :D Ja też nie chodzę do szkoły :D

    Ja moją mamę ciągle traktuje wyjątkowo jak Ty. Złożyłam się z tatą i kupiliśmy mamie nowy telefon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajny pomysł :) Wgl lepkcje skończyli podobno o 11, więc nie opłacało sie nawet ;o :D

      Usuń
  3. Ile masz lat ? Blog faajny. Liczę na więcej postów. Mogę zaproponować pomysłu na posty jakie chciałabym zobaczyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane na górze bloga 'About me' - mam 14 lat :) tzn jeszcze 13 ale 10 czerwca bedzie 14 ;p :D

      Usuń
  4. Różnego rodzaju tagi.
    DIY
    Loookboki
    Ulubieńcy miesiąca
    Haul

    Na początek tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomysły na tagi na pewno wykorzystam w najbliższych postach :)

      Usuń
  5. Matko durniejszego blogu nie mogłaś zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że z anonima to piszesz :) Odawgi zabrakoło?

      Usuń
  6. swietnie przecudnie jestem stałą czytelniczką bo masz talent wielki

    OdpowiedzUsuń
  7. matko.. weź usuń tego bloga, ludzie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, swietne pomysły na prezent, myslę że mama była zadowolona :D
    nie mogę doczekać sie inspiracji *__* + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety nie mam tak silnej więzi z mamą, chyba coraz bardziej sie oddalamy i nie wiem jak to naprawić :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty - Mama uwielbia! Powodzenia w blogowaniu i dużo wytrwałości życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mojej mamie kupiłam naszyjnik z 'prawdziwego' złota, ale czy prawdziwe złoto kosztowałoby 24.99 ? xd
    Pozdrawiam ;*
    duskaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam mojej mamie Perfum Gucciego i torebke z guessa . Oczywiście tata pomógł mi finansowo :D

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tylko będziesz się starała tak jak teraz to będziesz miała czytelników :)
    Ja mamie zrobiłam kartkę w takim programie do obróbki zdjęć online.
    Bardzo fajne prezenty kupiłaś swojej mamie ! :3

    http://littleworldnessy.blogspot.com/ Jeśli masz czas, byłoby wspaniale gdybyś zajrzała na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, ja rok temu robiłam mamie taką kartkę, bardzo jej sie spodobała ;)
      W wolnym czasie na pewno odwiedzę Twoj blog.

      Usuń
  14. Fajnue że masz taką wieź z mamą :)

    OdpowiedzUsuń