TAG: Your Type Of Music ♥

    Hej wszystkim! :) Postanowiłam, że w dzisiejszym poście zamieszczę TAG: Your Type Of Music. Chyba kazdy wie o co chodzi, prawda? Jest to jeden z moich ulubionych tagów, a że muzyka odgrywa bardzo dużą rolę w moim zyciu, to ten tag to dla mnie wielka przyjemność. Dlatego przejdźmy już do pytań, myslę, że ta notka troche przybliży Wam to jaka jestem. 

♥ Ograniszasz sie do jednego rodzaju muzyki, czy słuchasz wszsytkiego co 'wpadnie w ucho'?

Nie, nie ograniczam się do jednego rodzaju muzyki, byłby to chyba dość trudny wybór z uwagi na to, że aktualnie mamy bardzo wiele ciekawych piosenek. Słucham tego co wpadnie w ucho, jak większość. 

Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz? 

Chyba najczęściej słucham rock'u, ale czasem zdaża mi się również słuchać soul'u.

♥ Należysz do jakiegoś fandomu? 

Nie, nie należe do żadnego i uważam, że osoby, które chociażby do Beliber lub Directioners nie powinny być krytykowane i poniżane przez rówieśników. 

♥ Ulubiona piosenkarka? 

Mam ich sporo, ale tutaj postaram się jakoś ograniczyć. Wydaje mi się, że jest to Adele, Emeli Sande, Whitney Houston, Katy Perry, Amy Winehouse, Christina Aguilera, nie wiem czy to piosenkarki już, ale Chrissy Costanza i Marta Bijan. 

♥ Ulubiony piosenkarz?

Tu mi będzie łatwiej, bo zdecydowanie mniej mam ulubionych piosenkarzy, niż piosenkarek. To w takim razie: Bruno Mars, James Blunt, Ed Sheeran, Michael Buble i to chyba wszyscy. :) 

♥ Ulubiony zespół?

Zdecydowanie One Republic i Imagine Dragons. 

♥ Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą? 

Ostatnio zaczęłam jakoś słuchać takich spokojnych, ale bardziej chyba wole takie które w którymś momencie później się rozkręcają.

Piosenki jakiego wykonawcy/zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie? 

Raczej mam po jednej pisoence od wykonawcy, ale możliwe, że jest to Imagine Dragons. 


Jaki masz dzwonek telefonu? 
Avicii-Addicted to you. 

♥ Jakiej muzyki nie znosisz?

Na pewno nie potrafię znieść rap'u, matelu, a już na pewno techno. 

♥ Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz? 

Hmm...nie przepadam za Justinem Bieberem, ale nie mam nic do jego fanek. 

Lubisz spiewać? Umiesz? 

Czy ja wiem...? Śpiewać to uwielbiam, a nawet kocham! Podobno robię to dobrze, ale nie jestem przekonana.

Jakiej stacji muzycznej słuchasz najczęściej w radiu? 
W samochodzie zawsze mam włączone RMFfm. 

Jaki program tv (muzyczny) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz? 

Nie oglądam często, ale lubię EskaTV. 
Które 'gwiazdy' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem? 
Trochę denerwuje mnie Miley Cyrus, ale z drugiej strony ją podziwiam bo nie boi się krytyki. 

Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną?
Happy i If I Lose Myself. 

♥ Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele? Rodzice?

Mam taki sam gust muzyczny co mój tata, tak samo jest z przyjaciółką. 


Ulubiona piosenka/piosenki? 











 Są to jedne z moich ulubionych piosenek, wiem trochę dużo, ale powstrzymać się nie mogłam. ;)


 Myślę, że dzieki temu tagowi poznaliście lepiej mój gust i jest on trochę podobny do Waszego. Zachęcam Was do opublikowania takiego postu na swoim blogu, gdy tylko pojawi się on dajce mi znać, na pewno zajrzę i skomentuję.

 A tymczasem się z Wami żegnam, do zabaczenia w następnej notce.

24 komentarze:

  1. Ja już jakiś czas temu taki dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imagine Dragons <3
    Ed Sheeran <3
    Katy Perry :D
    Ja na razie nie mam takiego postu u siebie, ale może kiedyś napiszę... kto wie...
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://www.xmojxzaczarowanyxswiatx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że mamy taki sam gust. Jak tylko założe bloga to to bedzie pierwszy tag jaki tam opublikuje :D
    Życzę Ci powodzenia w blogowaniu, bo na serio widzę, ze łatwo Ci to idzie i sprawia Ci to przyjemność! A co najważniejsze masz czytelników i im to sie podoba <3 KOCHAM CIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że na górze jest odnośnik do twojego konta na FB, to napiszę i się jakoś zgadamy co do mojego bloga prawda? ;**

      Usuń
    2. No to czekam na Twoją wiadomośc kochana, chetnie pomogę! :)

      Usuń
  4. genialne ♥ zapraszam do mnie

    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo Imagine Dragons <3 Najbardziej tez lubie Radioactive :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, mam pytanie.. ;c Wiesz jak się edytuje tu komentarz? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam i niestety Ci nie pomogę :( Przepraszam ;c

      Usuń
  7. Super gust muzyczny :) i zdecydowanie cię popieram w tym że nie powinno sie krytykować ludzi za to jakiej.muzyki słuchają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Katty Perry najlepsza ♥
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :)
    zapraszam : http://happy-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag ^^
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? - odpisz u mnie ;)
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te piosenki! Mamy podobny gust muzyczny :)
    Również często oglądam Eska Tv ;)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku , dziękuję <3 i nawzajem :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny blog! Na pewno będę wpadać częściej i komentować. Oczywiście zaczynam obserwować :)

    Zapraszam do siebie http://onlyforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tagi . I Miley Cyrus jest świetna :)
    Spodoba się-zaobserwuj ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenki ma fajnie, ale jakos tak nagle zmieniłam o niej zdanie :) Nie to żeby jakoś strasznie mieni irytowała, że nie moge na nia patrzeć, tylko poprostu za bardzo się zmieniła :)

      Usuń
  15. Świetny post! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajnie, że słuchasz takiej muzyki ;p :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post, imagine dragons to cudowny zespół :)

    www.petmalimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń