INSTAGRAM - mix

   Cześć! :) Dzisiaj piszę Wam, chyba dość popularny post, a jest to MIX moich zdjęć z Instagrama. Dość długi czas znajomi zachęcali mnie do założenia konta na tej stronie, nie do końca mi na tym zależało, nie widziałam w tym żadnego sensu. Uważałam, że wstawianie jakiś 'samojebek' jest takie no...'gimbusiarskie'. Ja nie uważam się za typowego 'gimbusa' jest to dla mnie takie wywyższanie się, sama nie wiem czemu tak uważam. Pewnego dnia spojrzałam na to z innej strony, widziałam, że wiele ludzi prowadzi swoje profile z pasją, dzielą sie swoim życiem i historią z innym. Stwierdziłam, że jest to coś dla mnie. Nagle pokochałam robić sobie zdjęcia, coś mnie do tego przekonało i chyba dziś, gdyby ktoś mi zabrał Instagram'a nie wyobrażałabym sobie dnia. Może uznacie, że jest to uzależnienie, ja jednak myśle, że jest to pewnego rodzaju pasja, może hobby! 
  Niżej wrzucam moje zdjęcia, może Wam się spodobają. :) 



  Na dziś to chyba koniec, jeśli zdjęcia Wam sie spodobały to zapraszam na mój Instagram

Tak na zakończenie, macie tu Link do swietnego bloga, dziewczyna dopiero zaczyna swoją przygodę z blogowaniem, wieć jęsli macie ochotę to do niej zajrzyjcie :) 
         
♥A Wy macie konto na Instagramie
♥Co o tym myslicie? 

21 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Ja kocham INSTAGRAM! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Instagrama, też go uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrrr^^ slicznotka ;** ~~przyszły chlopak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superrrowskie zdjęcia jesteś piękna :* Dzięki za linnk a tak wgl to na tym blogu trwa konkurs na temat najlepszego bloga ---------> http://hot-schot.blogspot.com/2014/05/konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładna, bo moja koleżanka, haha. Moje wszystkie koleżanki ładne xd

      Usuń
    2. Hahha z wyjatkiem mnie :D :)

      Usuń
  5. Jesteś śliczna <3 Doceń siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. O ku*wa jaka śliczna <3 Wezme to sobie na tapetę jesli pozwolisz ;p :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się :D + jaki słodziak, to twój braciszek? :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, a szkoda :( synek mojej siostry <3 ale kocham go jak brata ^^

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia! Zapraszam do komentowania mojego nowego bloga :)

    http://onlyforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia . Posiadam konto ale wchodzę tam bardzo rzadko . Dokładnie jak ty na początku nie widzę sensu co do tego :D

    Czy mogłabyś poklikać w linki Sheinside u mnie w poście ? Serdecznie dziękuję <3

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/05/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj. Twój blog jest już na liście blogów, które zgłosiły się na konkurs Blog Miesiąca Maj i można na niego głosować! Głosy należy oddawać w ankiecie na http://poland-tree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię instagram i jestem na nim regularnie.

    Może obserwacja? Daj znać u mnie w kom.

    Klikniesz w link w ostatnim poście? Zależy mi. Będę bardzo wdzięczna.
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna jesteś <3 piekne włosy^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham mixy. Zerknę na twojego insta :P
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń