Co tam u mnie...?

    Hej! :) Najpierw muszę Was strasznie przeprosić za moją nieobecność, ale miałam na prawdę sporo na głowie, a wczoraj jeszcze byłam w szpitalu. Tak się nieszczęśliwie stało, że skoczyłam na dość dużą i grubą szpilkę. Teraz ledwo chodzę, w szkole niestety byłam, a to z tego powodu, iż musiałam poprawić sprawdzian. Z resztą nie ważne, nie musze sie tu o tym rozpisywać :) 
   Jakoś ostatnio mam złe dni, nie mogę się ogarnąć, jest mi ciężko, nie wytrzymałam w poniedziałek już psychicznie i wszystko ze mnie wyszło. Płakałam chyba ok 3 godziny. Dowiedziałam się wielu nieprzyjemnych rzeczy o sobie i to od mojej nauczycielki od dodatkowych zajęć. Było mi bardzo przykro, ale trzeba iść dalej. Wydaje mi sie, ze osoba która mnie nie zna, nie wie jaką jestem na prawdę osobą nie powinna mówic o mnie, że jestem SKOŃCZONĄ SZANSONISTKĄ, podobno mówiła to 'za innych', ale ja jakoś w to nie wierzę...no cóż! :( 
   Macie tu jakieś moje zdjęcie, zeby post nie był pusty, hehe. :) 



    Teraz juz się z wami żegnam i obiecuję, że post będzie juz niedługo :) Do zobaczenia!

+ Życzcie mi powodzenia jutro na konkursie...

10 komentarzy:

  1. Nie warto się przejmować! :) + zmień adres mojego bloga w pasku bocznym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to szansonistka? ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznotka z Cb, i sie nie przejmuj bo świetna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :) http://l0velymee.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, kochana moja <3 Pewnie wygrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie Ci przykro ale ta twoja nauczycielka powinna patrzeć na siebie. Tacy ludzie nie powinni nauczać a ty jesteś ładna i ja to wiem i ona to wie i co najważniejsze ty to powinnaś wiedzieć. Piesz do cb włąscicielka tego bloga:http://hot-schot.blogspot.com ponieważ jestmn na nie moim kompie.

    OdpowiedzUsuń