I'm sorry... ;c

   Cześć. Dziś znów przychodzę do Was z postem przeprosinowym, no ale cóz... W domu troche nabroiłam i obawiam się, że dostanę w krótce szlaban, a dostęp do komputera sie troche zmniejszy. Nie tylko to jest powodem mojej tygodniowej przerwy w blogowaniu, za co na prawdę PRZEPRASZAM, bo dla mnie to też jest trudne... Na poniedziałek (jutro) mam do przeczytania lekture, "Życie Pi", aż 399 stron a do połowy ledwo dochodzę. We wtorek natomiast mam urodziny i też trzeba zacząć coś szykować. Obawiam się czy mama przypadkiem nie zakaże mi w ramach szlabanu wyprawiać urodzin dla przyjaciółek. 
  Coś ostatnio we mnie wstąpiło i albo ciągle jestem przygnębiona i w siebie nie wierze, a jak juz sie ogarnę to nikt mnie nie rozumie i zachowuje się inaczej :( 
  Myślę, że to bardzo na bloga nie wpłynie i spodziewajcie się mnie dopiero w niedziele. 


                                                                                                  

13 komentarzy:

  1. Taka kochana jesteś :* nie musisz sie tłumaczyć, kazdy ma gorsze dni i robi sobie przerwę od wszystkigo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Gówno mnie obchodzi twój życiowy problem, jakim jest przeczytanie jednej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie chodzi mi tu o jedną ksiązkę, widać nie czytasz ze zrozumieniem :) To się nazywa brak czasu, a nie problem zyciowy...

      Usuń
  3. mój tata ma urodziny w wtorek :*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda , że Cie nie bedzie tyle ;(
    zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ;c Ale nie martw się. My teraz mamy Dziady ;) Fajne to jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, żę Cię nie będzie przez tydzień bo czekam na wakacyjne inspiracje :) Trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna, teraz tylko czekać na sesyjke :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic się nie stanie. Odpręzysz się przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że Cię nie będzie, ale może wymyślisz jakieś mega ciekawe posty :D :D

    OdpowiedzUsuń