Jak z dnia na dzień być 'sławnym'...?

    Cześć Wam, wiem, dawno tu nie zaglądałam, ale szczerze mówiąc to nie miałam żądnego poważnego tematu, zeby tu napisać, albo chociaż interesującego. Co tam u Was? Jak Wam wakacje mijają? Mi świetnie, poznałam wiele nowych osób i na prawdę miło spędziłam czas :) Mam nadzieję, że Wy również dobrze się bawicie. Podczas tych wakacji zaczęłam pisać chyba z 5 postów, ale ciągle mi coś nie pasowało, mam nadzieję, że ten w końcu będzie dobry. 
   Każdego dnia widać, jak bardzo ludzie potrafią się zmieniać dla kogoś... Nie dla siebie, dla KOGOŚ! Kupują markowe ciuchy, dobre i modne sprzęty elektroniczne, ale czy ktoś tak na prawde kiedyś Wam powiedział, że to mu sprawia przyjemność? Pewnie, że nie. Rozumiem, że Vansy, czy Conversy są ładne, nie kazdemu się muszą podobać, ale czy to znaczy, że każdy musi je mieć bo to jest modne?! Nie, Vansy, chociaż sama je mam są to najgorsze buty na świecie... Pewnie większość mnie teraz skrytykuje za to co napisałam, ale własnie taka jest prawda. Stworzenie tych butów miało na celu jedynie zwiększyć wygodę jazdy na deskorolce, to właśnie dla tych osób były i są przeznaczone te buty. Nagle każdy zaczął je nosić, nie mając pojęcia, że przez to możliwe jest płaskostopie, czy też jedynie skrzywienie nóg. TO NIESTETY PRAWDA! Ważne jest oczywiście, aby mieć jak najdroższy telefon, czy też słuchawki, nie ważne co to bedzie, ważny by wydac na to wielką sumę pieniędzy, a już bedziesz 'lepszy' i 'lubiany'. Przypuśćmy na przykład iPhone...? Jest to świetny telefon, uważam, że najlepszy, ale w gimnazjum ma go tyle osób, nie z powowdu niezłego systemu, ale dlatego że to MODNE. Macie tysiące case'ów, codziennie inny, dlaczego? Tym się nikomu nie przypodobacie, zdobędziecie jedynie sztucznych i fałszywych przyjaciół. Załozycie bluzkę z zespołem, który niewielka ilość osób słucha, a jednak nadeszła 'moda', żeby nosić chociażby NIRVANĘ... Wydaje mi się, że nawet nie znacie jednego tytułu ich piosenki. Nie mówię tu o wszyski, są przecież fani tego zespołu, ja tu nikogo nie krytykuję, ja jedynie przeybliżam Wam prawdę i pokazuję Wam, że nie warto pokazywać innym na co Was stać, tylko pokazać swoja prawdziwą wartość. Albo też wydaje się niektórym, że mając złe oceny sie przypodobają, lae to nie jest prawda, to jest wielka fałszywość. Nie będąc 'kujonem', albo nie mając poprostu dobrych ocen, tak na prawdę tylko się ponizysz i bedziesz głupszy niż byłeś. Ne mówię tu oczywiście o osobach, które mają złe oceny, bo im sie nie chce, czy też mają problemy z nauką. Mówię tu o osobach, które w ten sposób chcą sie przypodobać innym. Tak...jesłi to czytasz to wiesz, ze o Ciebie mi chodzi! Więc czy na prawdę warto wydawać majątek płacąc za logo?! Ludzie polubia Cię za to jaki jesteś, a nie za to kogo próbujesz udawać. Dobrze wszyscy wiemy, że teraz liczy się tylko popularność i marka, ale nie staramy się tego zmieniać...


 


   Mam nadzieję, że post ten nikogo szczególnie nie uraził, chociaż liczę się teraz z krytyką, to jest moje zdanie i nie musicie się z tym godzić. Liczę jedynie na Waszą szczerą opinie i wypowiedź na ten temat. Z góry przepraszam, jak kogoś uraziłam, ale jakoś trzeba przemówić do niektórych. ;) Zrozumcie mnie i do następnego wpisu. 
        
 Jak Wam mijają wakacje?
Jakie macie zdanie na ten temat?  

17 komentarzy:

  1. Strasznie często się z tym spotykam...
    http://sweetloveyummy.blogspot.com/2014/07/haul-zakupowy-zakupy-przez-internet.html

    OdpowiedzUsuń
  2. W pełni się z Tobą zgadzam. Ja posiadam urządzenia Apple oraz firmowe buty, ale zależy mi na wygodzie i dobrym systemie ;) Moi znajomi nie są sztuczni, znamy się od zerówki. Więc no ;) Nie są najbogatsi, ale ich kocham ❤️

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z Tobą, oczywiście nie chodziło mi tu o wszystkie osoby, ja również mam pare firmowych rzeczy, ale zalezy mi tylko i wyłącznie na swobodzie :) Moje przyjaciółki firmowych rzeczy nie muszą mieć, i za to ich uwielbiam <3 :)

      Usuń
  3. Pewnie wiele osób Cię za to skrytykuje, ale ja jestem po Twojej stronie i wiedz, że nie tylko Tobie przeszkadza takie zachowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety, tak właśnie jest. Wszystko się nosi, bo jest modne, trzeba mieć modny telefon i fajne ubrania, bo inaczej nie istniejesz. Nie lubię ludzi, którzy myślą w ten sposób, ale niestety ciężko spotkać kogoś, dla kogo wartości materialne, posiadanie, itp. jest mniej ważne, niż np. inteligencja...
    Zapraszam do mnie, KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Często się z tym spotykam...
    Zgadzam się z Tb w 100%

    http://carpediem352.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się! Fajne zdjęcia.
    http://crazyzwario.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zdjęcia :) Jakim aparatem lub kamerą robiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę świetne zdjęcia! drugie mnie urzekło :))

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale później większość z tego wyrasta. ;] W gimnazjum człowiek jeszcze nie jest w pełni rozwinięty, nie przeżył zbyt wiele i tylko to mu w głowie. Jednak z czasem spotka go trochę niemiłych rzeczy.. Człowiek musi przeżyć swój koniec świata by mógł dojrzeć.

    www.incognito-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wyrasta się z tego. I zgadzam się z Tobą, trzeba przeżyć coś bardzo ważnego, a za razem złego, by zrozumieć jakie błędy teraz popełnia :)
      Dziękuję za opinie :)

      Usuń
  10. Człowiek musi przeżyć swój koniec świata by dojrzał.

    www.incognito-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie napisany post ;))
    nie znoszę takiego zachowania, a że chodze do gimnazjum, to te wszystkie "gimbusy" tak się zachowują...;_;
    piękne zdjęcia <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gimbusy, gimbusy wszędzie! Widze, nie tylko mnie to denerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apropo zdjęc :) trzecie mnie urzekło :) I mówisz że zdjęcia robione telefonem? :O

      Usuń
  13. Muszę przyznać że zdjęcia urzekają, a piszesz w taki sposób, że fajnie się czyta :) więc postaram się zaglądać tu regularniej :)

    OdpowiedzUsuń