LBA - Libster Blog Award

   Hej! :) Po tytule pewnie sie domyslacie o czym bedzie ten post, ale ja troche przybliże Wam co to jest to LBA
   Ta nominacja jest to wyróżnienie, które pomaga w pewnym stopniu dać się zauwazyć jakiemuś blogowi, jest to tak jakby promocja bloga, który na to zasługuje. Dostaje to bloger, którego blog jeszcze nie stał sie popularny, ma małą liczbę czytelników i odsłon. Po odebraniu takiej nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych właśnie od tej osoby, która Cię nominowała. Następnie to Ty nominujesz 11 blogów i leci tak na okrągło. :) Mam nadzieje, że już wiecie do końca co to jest Libster Blog Award. 
  A więc zostałam nominowana i teraz to ja musze odpowiedzieć na pytania. Życzę miłego czytania i zaczynajmy! :) 

1. Jakie jest Twoje marzenie związane z blogiem? Do kiedy chcesz go prowadzić? 

Wydaje mi się, że nie da się okreslic tego do kiedy będę go prowadzić, ale póki co nie zamierzam kończyć. Jak będzie mi brakować czasu, albo nie będę miała pomysłów to posty będą się poprostu rzadziej pojawiały. A co do marzenia to tego też nie mogę określić, chcę tylko, aby to mi sprawiało przyjemność i mieć stałych czytelników. Niczego więcej mi nie potrzeba. 

2. Czy myślisz o założeniu kanału na YT? Jak nie to dlaczego? 

Póki co muszę przyznać, ze się nawet nad tym nie zastanawiałam. Uważam, że blog powinien być najpierw choć trochę popularny, żeby widzów mieć na kanale. Ale dobrze wiem, że kanał na yt podbija czytelników na blogu, a blog zachęca do odwiedzenia kanału, ale zostane na razie przy pisaniu, nie spieszy mi się! :) 

3. Opisz swoją wymarzoną randkę. 

Marzę jedynie o tym, żeby ta randka była z miłością mojego zycia. hehe ;) 

4. Kim chciałabys zostać w przszłości i dlaczego? 

Chciałabym starsznie zostać piosenkarką, ale wiem, że z tego trudno sie wybić, dlatego myśle róniez o architekturze. 

5. Co chcesz zrobić przed końcem zycia? 

Spełnić swoje marzenia, na pewno. W sumie to nic szczególnie nie chce zrobić, chce byc tylko szczęśliwa. 

6. Bez czego nie mogłabyś przeżyć? 

Na obecną chwile to pewnie bez telefonu, bo tak się kontaktuje ze znajomymi i sie umawiam. Ale chyba bardziej bez bliskich mi osób, bo to one mnie wspierają i dzięki nim wierzę w siebie.

7. Co jest najgorszego w ludziach? 

Stanowczo brak tolerancji! Trzeba przyjąc do wiadomosci, że nie wszyscy są tacy sami i kolor skóry, narodowość, religia czy też orientacja niczego nie zmieniają, poprostu trzeba to zaakceptować. 


8. Gdybys mogła zmienić jedną rzecz na ziemi co by to było?

Sama nie wiem, nic nie może być doskonałe. 

9. Co mogłabyś poświęć dla bloga? (z czego zrezygnować) 

Jejku trudne pytanie. Póki co blog nie stał się częścią mojego zycia, robię to z przyjemności. Wydaje mi się, że na razie nie mam takiej rzeczy, przyjdzie z czasem. 

10. Czy jest cos czego nigdy w życiu byś nie zrobiła lub nie zjadła? 

Na pewno nigdy nie zjem szpinaku, haha no i na pewno nie przebiegne przez miasto bez ubrań. :) 

11. Co myślisz o fejmach? 

Nic do nich nie mam, uważam, że sa to zwykli ludzie, którzy zdobyli sławę przez internet. Jakoś szczególnie o nich nie mysle, nie mam opinii. 

   To są już wszystkie odpowiedzi. Starałam się odpowiadać w miarę obiektywnie, ale w niektórych sprawach nie mam zdania. Bardzo dziękuję za nominację Aleksandrze, to bardzo miła niespodzianka. 

Oto blogu, które postanowiłam nominować: 


A to moje pytania: 

1. Co Cię zainspirowało do założenia bloga? 
2. Ile czasu zwykle zajmuje Ci pisanie posta? 
3. Jak widzisz swoją przyszłość? 
4. Czy wiążesz ją choć trochę z prowadzeniem bloga? 
5. Masz jakieś rady dla początkujących blogerów? 
6. Wchodząc na bloga na co najpierw zwracasz uwagę i co Cię zniechęca? 
7. Czym dla Ciebie jest muzyka? 
8. Gdzie widzisz siebie za 10 lat? 
9. Masz jakieś szczególne marzenia? 
10. Co takiego daje Ci pisanie? Bardziej przyjemność czy dla popularności? A może to i to? 
11. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy? Dlaczego? 

 Więc to już wszystko z LBA. Jeszcze raz dziękuję za nominację. Blogi, które nominowałam, gdy już napiszecie post, proszę o przysłanie linku. Chętnie poczytam. ;) 

  Pozdrawiam! 

13 komentarzy:

  1. gratuluje nominacji ;))
    ciekawe odpowiedzi :p
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuje za nominacje :) masz tutaj odpowiedzi i poczytaj www.pamietnikchlopakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku dziekuje za nominacje wgl sie nie spodziewałam <3

    pożniej odpowiem na pytania:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujė za nominację, ale już dwa razy byłam nominowana i pojawił się u mnie taki post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No własnie ! Nie rozumiem ludzi którzy nie są tolerancyjni..
    Sliczny desing ! Naprawde genialny i ciekawy !

    www.feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odpowiedzi, na wiele tak samo bym odpowiedziala.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji. Świetny design :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze ,że bardzo podoba mi się twój blog. Widać ,że zawsze masz takie przemyślane i dopracowane posty.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie : http://be-more-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejku, dziękuję bardzo. Nie spodziewałam się.

      Usuń
  9. Wiedziałam, że Cię nominują!!! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję nominacji i nominowanym ;D
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli tak to zacznij u mnie i daj znać w komentarzu, a ja na 100% się odwdzięczę :)
    mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń