Poznajcie mnie - wymiana postami

Hejka :) Może mnie znacie , lub nie ale jestem właścicielką tego bloga Tak przejdźmy do sedna sprawy , postanowiłam wymienić się z Wiktorią postami na blogu. Tak dobrze myślicie , teraz Wiktoria pisze posta na moim blogu. Postanowiłam troszkę przedstawić wam moją osobę , więc do dzieła. 


 Mam na imię Joanna , ale wole gdy mówią do mnie Aśka. w sierpniu będę miała 12 lat. Bardzo kocham uprawiać wszelkiego rodzaju sport. Kocham piłkę nożną , karate , taniec oraz gimnastykę. Prowadzę obecnie dwa blogi , jeden to blog  z opowiadaniami , na razie nie ma jakiejś wielkiej z tego sensacji. Jeżeli chodzi o to co chcę robić w przyszłości to jest już pewne , że chcę być aktorka lub jeśli nie wyjdzie to zawodowym karateką. Pewnie większość z was myśli że prowadzenie bloga , w tym wieku , jakim jest 12 lat z pewnością nie wypali , ja jestem innego zdania. Ja staram się coraz mniej prowadzić bloga na zasadzie wymiany obs= obs oraz kom = kom , ale nikt nie jest święty , czasem się zdarzy wymiana komentarzami , ale obserwacjami broń Boże. Na ogół na moich blogach , pojawiają się krótkie posty , więc czemu tu miałoby być inaczej ? Z bólem serca żegnam się z wami , z bardzo wiadomego powodu nie mam co dalej napisać : ) Papa ;3 
Troszkę nie wyraźnie , ale mi to wybaczycie , prawda ?




Na koniec daje wam link do bloga z opowiadaniami. Chcę wam jeszcze powiedzieć , że właścicielka bloga , na którym właśnie piszę post , ma wielkie ambicje , bardzo duży talent i zadatki na świetną blogerkę oraz piosenkarkę. Uwierzcie mi. Całuski ;3

25 komentarzy:

  1. Miło Cię poznać, hah ;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że uda Ci się byc aktorką! :D Miło Cie poznac!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta, nie wymieniasz się obs-obs, ale ciągle na grupie Blogerzy, pytasz się o obs=obs :/ No sorry, ale to wtedy nie masz nawet 1 prawdziwego czytelnika.
    + Przed znakami interpunkcyjnymi nie stawia się spacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja codziennie wchodzę na jej bloga, widzę szczere komentarze i wiem, że jej czytelnicy sa prawdziwi. Nie to co ty widać boisz się 'hejtować' bez anonimowych komentarzy. No cóż, kazdy jest inny, rozumiem :) Ale chyba warto odwiedzić jej blog i znac prawdę. czytając tu ze zrozumieniem, wiedziałbys o co chodziło w tym zdaniu. :)

      Usuń
    2. Owszem wymieniam się czasem a nawet często komentarzami, ale szczerymi jak mi się coś nie podoba to to pisze, obserwacjami się nie wymieniam !! Nigdy tak nie było

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju kobieto XD Rozwaliłaś mnie gdy dałaś link do bloga z opowiadaniami, pochwaliłaś samą siebie, bo ty jesteś autorką opowiadania co można zauważyć na stronie głównej obydwu blogów.
    Proszę cię no XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pochwaliła siebie, tylko mnie...boże czytajcie ze zrozumieniem!

      Usuń
  6. Fajny post, ładna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię uprawiać sport :) akrobatykę i piłke nożną ;3
    fajny pomysł z wymianą posta z koleżanka :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post,i bardzo ładny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło mi cię poznać. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z tą wymianą! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna jesteś, już wchodze na twój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i fantastyczne zdjęcie! Może wpadniesz do mnie i zaobserwujesz
    jak ci się spodoba?
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na taką wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy pomysł z tą wymianą. ;) chociaz ja chyba bym się nie zdecydowała na coś takiego. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do "LBA", więcej na moim blogu : http://aleksandra-chyla.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło Cię poznać Aśka :) jak wpadłyscie na taki pomysł w ogóle, ja bym nawet nie pomyslała...? :)
    powodzenia~!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło Cię poznać :)
    http://tinaa-tinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog ;)

    zapraszam do mnie
    http://ewakuacjaef.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twój blog. :P

    burn-harry-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń